Titular notícies
Dimecres 24 Gener 2018

El protagonista de esta imagen es el módulo europeo Columbus, suspendido mientras se traslada a un banco de trabajo en una sala limpia del Centro Espacial Kennedy de Florida (Estados Unidos).  


Dimarts 23 Gener 2018
Dimarts 27 de febrer, a les 19 h, a la llibreria Altair de la Granvia de Barcelona.

El nostre company Joan Anton Català presenta el seu tercer llibre, amb segell Cossetània.
"100 qüestions sobre l'Univers" 
la presentació es farà el 27 de Febrer a les 19h, a la Llibreria Altair de la Granvia de Barcelona.

100 capítols curts, que van del Big Bang fins a la vida. Passant pels misteris de l'expansió de l'espai, les estrelles, els forats negres, els rellotges que bateguen a ritmes diferents, les galàxies, o la cerca de civilitzacions.



 

Dimarts 23 Gener 2018

Está situado en la Estación Espacial Internacional (ISS) y los astronautas lo emplean para cultivar plantas, desarrollar nuevos materiales e influso para experimentar sobre sí mismos.


Dimarts 23 Gener 2018
Dilluns 29 de gener, a les 18.30 h, a la Sala Prat de la Riba de l’IEC.

L’Institut d’Estudis Catalans es complau a convidar-vos a la presentació del llibre

1939: Els núvols confiscats.
 
Relat d’Eduard Fontserè sobre els últims dies del Servei Meteorològic de Catalunya, Publicacions de la Presidència, 49, de Josep Batlló i Montserrat Busto, editat a cura de Manuel Castellet.
 
L’acte comptarà amb la participació de Joandomènec Ros, president de l’Institut d’Estudis Catalans, Oriol Puig, director del Servei Meteorològic de Catalunya, i dels autors del llibre, Josep Batlló i Montserrat Busto.

Dilluns 29 de gener, a les 18.30 h, a la Sala Prat de la Riba de l’IEC
(carrer del Carme, 47, de Barcelona).



 

Dilluns 22 Gener 2018

Quizá algún lector viva en un lugar del mundo donde las tormentas de nieve o de polvo tienen lugar a diario. Pero para la mayoría, los fenómenos meteorológicos siempre dan que hablar, como los temporales, que en muy poco tiempo pueden paralizar el transporte o dejarnos desorientados al ocultar nuestras referencias habituales.   


Feed RSS de notícies