Titular notícies
Dimarts 12 Juny 2018
Dijous 19 i dissabte 21 de juliol - Iniciació a l’astrofotografia amb càmera reflex i/o telèfon mòbil a Vil·la Urània
 
"Aster, Agrupació astronòmica de Barcelona i AstroBarcelona oferiran un curset d'iniciació a l’astrofotografia amb càmera reflex i/o telèfon mòbil. No calen coneixements previs. Aquesta activitat consta de dues sessions, 

Inscripcions: http://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/vil.laurania/p/25709/astrofotografia
 

Dilluns 11 Juny 2018
I Concurs de fotografia nocturna Muntanyes de Prades i Montstant

Astroprades Organitza un concus de fotografia nocturna
 per a més informació: https://sites.google.com/view/astroprades/i-concurs-de-fotografia-nocturna-prades-montstant?authuser=1


 

Dijous 31 Maig 2018

9 i 10 de juny de 2018 - FESTA DE LA CIÈNCIA 2018 al Parc de la Ciutadella

Com cada any Aster participarà a la Festa de la Ciència al Parc de la Ciutadella, amb la plantada de telescopis al espai 14 (Observatori Astronòmic) i passis de fotos d’Aster comentades al espai 15 (Estació Espacial)

Observa el Sol, proveït de diferents filtres. 

L’horari de l'observació serà dissabte d’11 fins que el Sol s’amagui darrera dels arbres i edificis i diumenge d’11 a 19 h.
L’horari dels passis de fotos d’Aster comentades serà: Dissabte (11:00, 12:15, 13:35, 14:10, 19:05, 19:40) i Diumenge (11:05, 14:45, 15:45, 17:30)

Per més informació: Aquí

Us hi esperem.

Diumenge 20 Maig 2018
Dimarts 20 de novembre - Conferència: "CubeSats (mini satèl·lits) con a eina d'aprenentatge
Ponent: Joshua Tristancho. Ha treballat amb avions, helicòpters i aviació general. Al 2002 va decidir convertir-se en Enginyer Aerospacial. Va participar en projectes com la cursa Google Lunar X-Prize a la Lluna amb el rover esfèric PicoRover i el projecte Wikisat (femto-satèl.lit de menys de 20 grams). Actualment treballa a AST & Science.
"Els CubeSats tenen cada cop un paper més important en l'aprenentatge i testatge de noves tecnologies. En aquesta xerrada veurem de quines parts consten, com funcionen i parlarem d'alguns projectes actuals de recerca. "
Us hi esperem.

Dimarts 15 Maig 2018

Dissabte 19 de maig - Nit dels Museus a CosmoCaixa

La nit del 19 de maig tindrà lloc la Nit dels Museus a Cosmocaixa.

Hi farem una estesa de telescopis, tant nombrosa com sigui possible.

Simultàniament en una de les sales, es farà un passi comentat de fotos dels companys astrofotògrafs.

Horari: del capvespre a 1h.

Per més informació: Aquí
 

Feed RSS de notícies