Titular notícies
Dimecres 14 Setembre 2022

Visítanos en el pabellón de la ESA en el 73.º Congreso Internacional de Astronáutica (IAC 2022), que se celebrará del 18 al 22 de septiembre en el Centro de Convenciones de París. A la comunidad espacial mundial le aguarda una semana cargada de actividades, este año bajo el lema «Space for @ll» (espacio para tod@s). El congreso abrirá sus puertas al público general el 21 de septiembre.


Dimarts 13 Setembre 2022
Diumenge 25 de setembre de les 12:00h a les 14:00h Observació Solar pública (Festes de la Mercé)

Observarem el sol amb telescopis proveïts de diferents filtres per poder captar els fenòmens que tenen lloc a la seva superfície, així com el moviment aparent del Sol, conseqüència del moviment de rotació de la Terra (tot acompanyat de les explicacions pertinents respecte del que s'està observant).
Més informació a: https://www.barcelona.cat/lamerce/ca/taller-descobreix-el-sol-traves-del-telescopi-la-festa-de-lassociat

 

Dimarts 13 Setembre 2022


INSCRIU-TE AQUI
ACCEDEIX AL TEMARI

Del 14 d'octubre al 16 de novembre,
ASTER, Agrupació Astronòmica de Barcelona, organitza a la seva seu social del carrer Viladomat 291, 6è, 1a, el 59è Curs d’Iniciació a l’Astronomia. Aquesta edició del curs posa l’accent en donar, d´una manera planera i amena, una visió amplia, completa i actual de l´Astronomia en tots els seus àmbits, tant en el vessant teòric com en el pràctic.

El curs va dirigit a qualsevol persona interessada per l’Astronomia, sigui quin sigui el seu nivell previ de coneixements sobre la matèria.


L’horari de les classes teòriques serà de 19h a 21h aproximadament, sempre adaptades a la normativa sanitària vigent en aquestes dates.

El nombre de places és limitat.



Per veure el temari, preus i més informació:  premeu aquí

La reserva de places es pot fer fins al 11 d'octubre enviant un missatge a despatx@aster.cat o també en el web: http://www.aster.cat/forms/CIni59






 

Divendres 9 Setembre 2022

Press Release N° 45–2022

Se invita a los medios a participar en una conferencia de prensa virtual el jueves, 15 de septiembre, previa a la prueba de impacto programadade la misión DART de la NASA contra un asteroide a finales del mes de septiembre .


Dijous 8 Setembre 2022
A showcase of sedimentary rocks

Los astronautas que viajarán a la Luna están recibiendo una formación geológica del máximo nivel durante la quinta edición de la campaña Pangaea de la ESA. Desde la elección de puntos de aterrizaje para una futura misión Artemis hasta el diseño de operaciones científicas en la superficie de la Luna, el curso plantea diversos desafíos a los astronautas para convertirlos en científicos sobre el terreno.


Feed RSS de notícies