DIVENDRES 20/3/2015 - ECLIPSI DE SOL Observable com a parcial a Barcelona, de 9h11 a 11h27.
Aster organitzarà una observació de l´eclipsi al Passeig Maritim de la Barceloneta, oberta al públic i, especialment, als centres escolars propers a la zona.
ASTER A LA FESTA DE LA CIÈNCIA AL PARC DE LA CIUTADELLA 14-15 JUNY Per conèixer totes les dades rel·lacionades amb la nostra activitat podeu fer clic aqui: informacio activitat ASTER.
FESTIVAL CIÈNCIA TECNOLOGIA INNOVACIÓ 4 AL 20 DE JUNY
CONFERÈNCIA "FONAMENTS DE L´ESPECTROSCÒPIA" Aquest proper dimecres 28 de Maig a les 20 hores, el nostre company i soci d´Aster, Luis Urueña, donarà a l´Agrupació Astronòmica de Sabadell una conferència sobre "FONAMENTS DE L´ESPECTROSCÒPIA" on farà un recorregut pels coneixements generals sobre els espectres que permeti entendre el perquè de l'espectroscòpia i com es "formen" els espectres i els seus tipus. Es mostraran exemples d'espectres, del Sol i de les estrelles.
Es presentarà l'instrument que permet obtenir-los: l'espectroscopi i els seus tipus.