Titular notícies
Diumenge 17 Novembre 2019
En ocasión de la Smart City Expo World Congress Barcelona 2019 en SpaceSur haremos una presentación sobre las aplicaciones de los satélites en Smart Cities.
Este Jueves 21 Nov, 17:30 hs, en Barcelona. Registro gratuito en:
https://www.eventbrite.es/e/entradas-tecnologias-espaciales-y-smart-cities-81950120015

Dissabte 16 Novembre 2019
D'aquí a dues setmanes Trànsit Projectes inaugura una nova seu a l'Hospitalet de Llobregat. L'espai, anomenat "Planta Uno" està dissenyat per al desenvolupament entorn la gestió cultural i per prototipar coneixement des de les pràctiques culturals i la seva relació amb el desenvolupament social. 
Des de Vil·la Urània ens fa molta il·lusió compartir aquesta notícia amb totes vosaltres i convidar-vos a assistir a la inauguració que serà el proper 28 de novembre a les 20 h.
Només cal que us registreu en aquest enllaç per confirmar l'assistència:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScQ9y7FMDuHQNmi6dErZ-iV2h1zRjEY3HHEziUkpTNF6ZH1cg/viewform  

Divendres 15 Novembre 2019
Eva Green stars in Proxima

En Proxima, el nuevo filme de la directora francesa Alice Winocour, una astronauta de la ESA se prepara para una misión de larga duración en la Estación Espacial Internacional, por lo que durante el rodaje el reparto y el equipo técnico tuvieron acceso a centros de entrenamiento reales. 


Dijous 14 Novembre 2019
Luca spacewalker

Mañana viernes, 15 de noviembre, a través de ESA Web TV y a partir de las 12:50 CET (11:50 GMT) se podrá ver cómo el astronauta de la ESA Luca Parmitano se convierte en el primer europeo en dirigir un paseo fuera de la Estación Espacial Internacional.


Dimecres 13 Novembre 2019
Dimarts 26 de novembre - Conferència "Organismes complexos extraterrestres: Com poden ser? "

Ponent: Jordi Bozzo. Soci i Ex-President d’Aster
Lloc: Auditori Centre Civic Vil·la Urània
"Si ens fixem en les adaptacions evolutives que han desenvolupat els éssers vius del nostre planeta, podem fer-nos una idea de quines formes podrien tenir uns organismes extraterrestres que hagin estat sotmesos a unes pressions ambientals similars, o podem especular sobre com serien sota unes condicions molt diferents. En aquesta xerrada s’abordaran conceptes evolutius com simetria, cefalització, metamerisme, antropomorfisme, i altres, que s’acompanyaran amb exemples imaginaris d’éssers extraterrestres que ens mostren el cinema i el còmic de ciència ficció."
Us hi esperem.

 

 


Feed RSS de notícies