- Aquest esdeveniment ja ha passat.
CONFERÈNCIA: LA TERMODINÀMICA DELS FORATS NEGRES
Dijous 19 de setembre les 19h: Conferència: «La termodinàmica dels forats negres: De Albert Einstein a Stephen Hawking» (Presencial i seguiment online)
Ponent: Ana Climent. Física per la Universitat de València. Màster de Física de Partícules, Astrofísica i Cosmologia per la Universitat de Barcelona. A dia d’avui faig la meua tesi doctoral sobre l’estudi de les propietats clàssiques i quàntiques de la gravetat, en particular dels forats negres.
«L’Albert Einstein va revolucionar el nostre coneixement sobre la força de la gravetat gràcies a la Teoria de la Relativitat General. Un dels majors éxits d’aquesta teoria ha sigut entendre els forats negres: aquelles regions de l’Univers on res pot escapar… o això és el que creiem. Veurem qué va descubir Stephen Hawking i estudiarem la termodinàmica dels forats negres… Ens estem apropant a una teoria de Gravetat Quàntica?.»
Activitat gratuïta per a socis