Dimarts 28 de Febrer - CONFERÈNCIA PROYECTO PARTNeR
Del 27 de febrer al 2 de març de 2017 tindrà lloc a la Fira de Barcelona el Festival del Móvil Ciencia + Tecnologia
http://www.mwcyomo.com/bcn/ca/
Una de les activitats que es presentaran els dies 28 de febrer i 1 de març serà el projecte PARTNeR de Radioastronomia.
https://partner.cab.inta-csic.es/
El projecte posa a disposició de centres escolars i altres institucions científiques l’accés a una antena radiotelescopi de 30m de diàmetre.
I entorn d’aquest instrument es poden desenvolupar diferents activitats escolar de reforç del currículum escolar.
Per atendre aquestes presentació serà a Barcelona el director del programa PARTNeR, Juan Angel Vaquerizo.
Aprofitant la seva presència, el dia 28 de febrer a les 19 hores es farà a Aster una presentació del projecte.
Possiblement la presentació hauria de tenir especial interès pels socis professors en centres d’educació secundària.
També es parlarà de la possible utilització de l’antena per part de socis d’Aster.
19.00 hores
Esdeveniments
Calendari de Esdeveniments
Dilluns | Dimarts | Dimecres | Dijous | Divendres | Dissabte | Diumenge |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 0 esdeveniments, | 1 esdeveniment, | 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, |
1 esdeveniment,Dilluns 6 de març - Sortida d'observació de la Lluna - Sant Pere Màrtir (Collserola) | 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 1 esdeveniment,Curs "Posem en marxa el telescopi" El dia 11 de març es programarà una sortida específica en què els participants podran portar els seus propis telescopis i se’ls donarà ajuda per el seu muntatge i per l’observació d’alguns objectes astronòmics. Dates: 20 i 24 de febrer i 3 i 11 de març de 2017 Per veure el temari, preus i més informació: premeu aquí La reserva de places es pot fer enviant un missatge a despatx@aster.cat especificant:
| 0 esdeveniments, |
| 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 1 esdeveniment,Benvolguts/udes socis/cies, Fins ben aviat. Per veure les fotos Aquí | 1 esdeveniment,Dijous 16 de març- Conferència "Cpsmología observacional y aceleración cósmica" Podeu accedir a la invitació fent clic aqui: Conf16032017 | 0 esdeveniments, | 1 esdeveniment,Dissabte 18 de març - Sortida d'observació de cel profund a Pujalt | 0 esdeveniments, |
| 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 1 esdeveniment,D´acord amb l´article 31 dels Estatuts d´ASTER, us informem de la convocatoria de Assemblea General Ordinària a celebrar el proper dissabte dia 25 de Març de 2017 a les 18.00 hores | 0 esdeveniments, |
1 esdeveniment,
Aster organitza el curs "Curs de Selenografia - El sistema Terra-Lluna". Dates: 27 i 29 de març i 4 d'abril de 2017 Per veure el temari, preus i més informació: premeu aquí La reserva de places es pot fer enviant un missatge a despatx@aster.cat especificant:
| 0 esdeveniments, | 1 esdeveniment,
Aster organitza el curs "Curs de Selenografia - El sistema Terra-Lluna". Dates: 27 i 29 de març i 4 d'abril de 2017 Per veure el temari, preus i més informació: premeu aquí La reserva de places es pot fer enviant un missatge a despatx@aster.cat especificant:
| 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, | 0 esdeveniments, |
Activitat gratuïta per a socis
